Och så gick det..

Då har man varit på glukosbelastning, ja imorse dårå efter det åkte vi till ICA och köpte nybakt bröd osv, hem och käkade frukost och sen har jag sovit fram till för en liten liten stund sen. Glukosbelastningen gick bra att göra, sticken var jobbigast och sockerlösningen var inte hemsk men ja efter ett par klunkar så blev det en aningens sött men bara att tvinga i sig. ;)

Sen var det bara att vänta och vänta.. blev två tidningar lästa, lyssnade på musik och pratade med A som snällt följt med för att hålla mig sällskap. Efter jag druckit den söta drycken fick jag varken gå omkring, lägga mig ner eller sova och allt jag ville vara att få lägga mig ner då jag blev lätt illamående, yr och trött som sjutton.

Vid stick nummer två bad jag om att få veta resultatet men nee det fick jag inte!! Så jag har ingen aning om hur de gick, sköterskan vägra berätta. :( Jag får snällt vänta på att min BM ringer och talar om svaret. Suck!



Kommentarer
Postat av: Linda
2011-09-20 @ 16:49:55
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Segt att du inte fick veta direkt!! Hoppas att det inte tar alltför lång tid innan de ringer dig!

Postat av: Mary
2011-09-20 @ 17:20:57
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Tråkiga dom var som inte talade om direkt!

Låter som en lyxig frukost efteråt, men det är bra man ska unna sig ibland:)

Jobbigt att du ska ha det så tungt nu under slutet med andningen och så.

javisst ja man är ju lite nyfiken gick ni och kollade rummet sen du och Robin?

Postat av: Celine Naminah
2011-09-20 @ 23:44:31
URL: http://phantazia.blogg.se/

Men varför fick du inte lägga dig ned? Jag skulle inte palla att sitta käpprätt rakt så länge.

Postat av: Rebecca
2011-09-21 @ 01:06:29
URL: http://geshiia.blogg.se/

Celine: Jag vet inte, hon sa det bara och jag ifrågasatte det inte.

Postat av: Rebecca
2011-09-21 @ 01:08:55
URL: http://geshiia.blogg.se/

Mary: Jag ringde min mamma då det fortsatte knacka o ha sig + att en gardin i hans rum började röra sig. Min mamma kom över då hon hörde att jag hade panik och grät av rädsla. Jag tycker såntdär är så obehagligt.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback