MVC-trippen imorse..

Det såg MYCKET bättre ut, så jävla skönt! Det låg på 6,6 imorse och utan frukost så jag bör slippa göra en glukosbelastning antar jag. Min BM ska ringa mig imorgon så får jag se vad hon säger men om jag gissar rätt så blir det ingen. ;)

Frågan är dock vad som gör mig så förbannat törstig och trött, kissnödig blir man ju pga att bebisen trycker på blåsan och ja trött kan man med vara under en graviditet. ;) Hur som helst är jag glad att värdet sjunkit och inte ligger över 11 som igår.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-09-15 @ 17:12:36
URL: http://phantazia.blogg.se/

Rätt hysat resultat ändå. Men tycker att du ska fråga din BM om hon inte kan skriva ut så du får möjlighet att hålla koll på sockret även hemma. Kan ju vara bra om du har lite extra koll. Då jag var gravid så låg jag högt också och fick hålla koll genom stick i fingret ngr ggr/dag (det var före jag fick diabetes). Man lärde sig rätt fort vad man kunde äta och vad som var bäst att låta bli.

Postat av: Rebecca
2011-09-16 @ 08:39:18
URL: http://geshiia.blogg.se/

Celine: Hua! Det finns inget värre än stick i fingret, slipper gärna om jag får. ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback