Läkare och remisser

Godmorgon!

Snart dags för frukost här hos oss och sen ska Liam till dagis och medans han är där blir det nog en sväng ner på stan för om jag fattade A rätt så har babyskyddet kommit eller var det min medicin som kommit till apoteket? Hmm.. ja något av det var det. ;)

Jag ska även en sväng till sjukhuset idag, fick ju en remiss till en dietist pga graviditetsdiabetes förövrigt så har jag fått två remisser, en till dietist och så en till dietistmedicin? Så idag ska jag till en läkare och sen den 30:e september, GAH! Jag hoppas jag INTE behöver medicin, speciellt inte om det måste tas stick i finger för att ha koll, det klarar jag mig utan. Ja jag är nålrädd och det gör jävligt ont att ta stick i fingret så det hoppar jag över!

Utöver det måste jag ringa min läkare och kolla hur det såg ut med lungröntgen, men visst brukar det vara så att är det inget så ringer de inte?

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-09-28 @ 12:10:37
URL: http://fairfriday.blogspot.com

Hej!!



Jag har frågestund på min blogg, så passa på :)



http://fairfriday.blogspot.com/2011/09/fragestund.html

Postat av: Celine Naminah
2011-10-02 @ 21:35:17
URL: http://phantazia.blogg.se/

personligen hoppas jag att du kan få Metformintabletter eller något och att du bara behöver ta några stick i fingret dså och då för att kolla blodsockret.



Annars vad jag känner till så är7var det vanligare med insulinsprutor vid graviditetsdiabetes, i varje fall för 10 år sedan, men mycket kan ju ändrats sedan dess. =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback