Inga mer hemligheter..

Finns det något värre än att ha hemligheter för någon man älskar? Att ljuga för någon man älskar..? Nu finns det inga hemligheter längre i vår familj och det känns skönt på ett sätt, skönt att slippa ljuga och hitta på saker. Mindre trevligt att se andra ledsna. :(

Jag har äntligen (eller kan man säga äntligen..?) berättat för min äldsta son om hans pappa, vem han är (dvs vem han är utöver den han låtsas vara när han träffat Robin) och var han är nu och har varit tidigare. Det var inte mitt "jobb" att tala om, jag ville att hans pappa skulle vara den som talade om det men det var dags och välbehövligt för Robin att veta detta nu.

Hade en grabb som gick och la sig gråtandes och somnade gråtandes.. och jag mår blää, mitt samvete gör ont men det var ett måste att berätta. Undrar om Robin hatar mig nu, för att jag ljugit så många år för honom..? Han var verkligen ledsen och besviken igår.. :(

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-09-09 @ 11:19:35
URL: http://phatazia.blogg.se/

Låter ju riktigt jobbigt. :-(

Postat av: Mariana- Milos mamma o gravid
2011-09-09 @ 13:24:04
URL: http://marianathorell.blogg.se/

Haha , den blev faktist helt okej, Övning ger färdighet :)

Postat av: Mariana- Milos mamma o gravid
2011-09-09 @ 13:26:16
URL: http://marianathorell.blogg.se/

Sängkläderna är från jysk. De är så härlig blå färg så va tvungen o köpa dom !

Postat av: Milliez - 24år & Gravid med fyran
2011-09-10 @ 08:20:23
URL: http://milliez.nu

Usch, det måste vara jätte jobbigt :(



och för att svara på din kommentar;

Nä, att klippa barn är nog det värsta jag vet, dem sitter inte still och man är rädd för att klippa dom i örat eller nått..



Jo det känns super spännande men samtidigt väldigt läskigt. Är ju lite van nu med alla tjejer ;)



Kramar


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback