Godmorgon världen!

Godmorgon på er!

Ser ut att bli fint väder idag, härligt det. :) Idag väntar vi besök från Västerås, en tjejkompis till A och hennes kille med barn kommer hit. Gårdagen bestod av att baka lite så vi har något att bjuda på när de kommer, negerbollar och sockerkaka blev det. Eller jag slapp baka, A och Robin bakade, duktiga de! :)

I väntan på folket ska jag spela lite Bingo på Facebook *Beroende*, kanske kika lite på olika bloggtävlingar. Har du en rolig bloggtävling? Bara att hojta här så kan jag kolla in den och se om den är något för mig. :)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback