Godmorgon på er..

Godmorgon!

Det är snart dags för mitt första stick här hemma *ryser* ska sticka mig 6 gånger per dag, före och efter måltider. Håll tummarna på att jag vågar, är stark nog att våga.

Idag är det läkarbesök hos deitist och vattengympa som gäller, blir en sväng hem till min mamma med då hon ska vara barnvakt medans jag är på vattengympan. Japp jag ser fram emot vattengympan massor kan jag lova. =)

Senare blir det att lämna Liam till sin pappa, det är ju dags för pappavecka nu.. blää vill inte att Liam åker. :( Jag förstår inte de människor som tycker det är så skönt med varannan vecka boende, jag saknar Liam direkt när han åkt. <3 Jag trodde jag skulle tycka bra om den idén men neee det gör jag inte alls, det saknas något och det känns och märks på en gång. <3

Nu stick i fingret och sen frukost!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin
2011-10-01 @ 08:54:19
URL: http://beabofink.blogg.se/

Hej!



Nu är tävlingen om en Wiggelkart avslutad, gå in och kika om du blev den lyckliga vinnaren :)

Om inte så har jag flera tävlingar igång som du gärna får vara med i!



Kramkram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback