Gäsp! Gårdagens IKEAinköp

GÄSP! Nyvaken men dags att gå upp, massor att göra idag för idag har jag ME&Iparty hemma hos mig eller massor och massor, jag måste upp och handla lite fikabröd och ta ett snabbt varv med dammsugare och golvmopp typ (planterade om en blomma igårkväll och jag ville inte dammsuga så sent). ;)

Vi drog till IKEA en sväng igår med och shoppade lite, köpte en fönsterlampa till V-rummet, lite ramar (5 stycken med svart kant och 3 stycken i olika färgglada färger), några bilder att ha tillfälligt i ramarna och krukor. Det blev även några plastblommor men hittade de ej på bild. Vi mötte upp en kompis till A och umgicks lite med henne på IKEA, blev ett stopp på Burger King på vägen hem och väl hemma lekte jag med mina nya IKEAleksaker. Avslutade kvällen med en JÄVLIGT god kall öl!!

IKEA inköp: bilder lånat från IKEA.se


Kommentarer
Postat av: Carita
2011-09-03 @ 20:49:31
URL: http://debutsky.wordpress.com

Faktiskt snygg lampa! Det blir Ikea för oss också om några veckor. Även om man inte behöver nåt så hittar man alltid nåt där som man så att säga ändå "behöver" :-)

Postat av: Rebecca
2011-09-04 @ 11:32:53
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ja jag gillade lampan massor! :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback