En kissig unge..

Trött som sjutton! Vaknade inatt av en kissig Liam, var bara att kliva upp och klä av honom, duscha honom och slita upp alla hans sängkläder. Men får skylla mig själv, lät han slippa gå på toa igårkväll då han sa att han absolut inte var kissnödig. Blä han har ju vart utan nattblöja i över ett år o högst 3-4 olyckor sen dess. Men men är ju som sagt mitt eget fel, är ju mitt ansvar att han inte dricker förmycket på kvällarna och att jag ser till att han kissar innan sängdags, ja det är ju så man ser till att man får ett blöjfritt barn. ;)

GÄSP!


Kommentarer
Postat av: alexandra mamma till tove och pysen i magen
2011-09-12 @ 09:49:06
URL: http://axdal.se

kika in i min blogg och se om du blev vinnaren i samarbetet med barnkalaset.se


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback