Åkpåsar i mängder!

Jag har gått och förälskat mig i åkpåsen från Lundmyr of sweden som ni vet, ja ni som följer min blogg vet. ;) Åkpåsen finns som sagt på Jollyroom.se att köpa, direkt när jag såg den åkpåsen blev det ett sug i magen efter den.  Det bästa är ju att killen min med gillar just den åkpåsen. :)

Åkpåsar är ju ett måste till de små barnen och vi är verkligen sugna på just denna skönhet från Lundmyr of sweden antingen nu till födseln eller senare när barnet är lite större, den är lite dyr dock men fasen så snygg! Bara att hålla tummarna på att vi har råd med den, det är ju inte bara en sak som ska införskaffas när man väntar en liten bebis.

Jollyroom.se har fler åkpåsar såklart, från över 23 olika varumärken och över 270 olika färger och modeller, självklart i olika prisklasser. För att nämna några fina godingar: The Buppa Brand, Voksi, Bugaboo, EsayGrow, SimpleWorld, Elodie m.m.

Spana in dom vetja och berätta vilken som är just din favorit!



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback