Sjukling!

Dags för Liamvecka och den började redan 07:30 imorse då dagis/hans pappa ringde och sa att Liam var dålig, halsont. Var bara att hämta honom och åka upp till vårdcentralen. Det gick sådär, bara att öppna munnen gör tydligen ont på lillhjärtat men annars är han pigg och glad. Halsprovet visade ingenting men han är svullen och röd i både hals och på tungan. :(

Det blir att köpa hem lättsvalda produkter så Liam får i sig något i matväg, yougurt osv nu strax ska jag äta frukost (hann ju inte göra det innan) och Liam får lite te, kanske det lindrar det onda i hans hals lite. Hoppas det går över snart och att jag inte får något skit nu med, skulle vara skönt att få slippa vara sjuk. ;)

Kommentarer
Postat av: VS - Anna
2011-10-07 @ 11:50:30
URL: http://vittellersvart.blogspot.com

Hej!



Jag har en tävling på min blogg med en kanonvinst för oss gravida, var gärna med!



http://vittellersvart.blogspot.com/2011/10/vinn-ett-babybelt-fran-anita-maternity.html



Ha det fint!



Mvh Anna


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback