Ny vecka igen!

Jag har varit dålig på att uppdatera vilken vecka jag är i, ja ni vet de inläggen där jag skriver om varje vecka osv. Nu känns det inte som om det är någon idé att skriva om fler veckor, är ju bara cirka 4 veckor kvar och massa veckor som är missade. Ännu mindre veckor kvar OM jag blir igång satt men det vet jag inte än, jag ska till sjukan på onsdag igen för att göra ännu en till viktuppskattning på bebisen.

Undrar hur snabbt det blir en igångsättning om de väljer en sådan, brukar det gå fort när de väl bestämt sig? Jag antar att det är olika beroende på. Man kan ju alltid hoppas på att jag kan gå full tid ut endå, slipper det kännas så stressigt.

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback