MVCbesök idag!

MVCbesök idag som gäller.. känner mig inte riktig kry än, har en sjuk huvudvärk, näsan rinner fortfarande och halsen gör ont, tror dock inte att jag har feber längre, skönt det. Jag tror vi skulle disskutera en förlossningsplan m.m. idag så lika bra att gå dit. Jag vet redan dock hur jag vill ha min förlossning, som med Liam bara citadon och lustgas som smärtlindring OM inget annat behövs. Behöver de tex göra kejsarsnitt så kan ju en ryggbedövning vara bra att ta. ;)

Nu frukost och sen klä på mig och Liam.

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback