Men helvete då!

Vafan!!! Jag har fasiken ingen tur alls, nu har jag fått blåsor i munnen (tror det är Afte) Min syn har varit konstig den senaste veckan och på det får jag spänningar i nacke o fram i huvudet när jag böjer mig fram/lägger mig ner och för att inte tala om den jobbiga hjärtklappning jag haft sen Alice kom. Kan man aldrig få må bra...?

Vad kommer sen då? Går det att få något mer? Räcker det inte med den jobbiga graviditeten då jag nog hade allt dåligt man kunde få förutom havandeskapsförgiftning? Nee såklart inte, gud straffar mig såklart lite till, ja jag lovar vänta och se bara. Nästan så man skulle satsa pengar på det.

Suck.. vill ju bara må bra..

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback