Jävla skitmående och loppis!

Halloj!

Sitter här och ja gissa vad! Jo jag är sjuk, världens halsont, huvudvärk och hela huvudet gör ont bara jag sväljer. :( Fasiken det ena onda avlöser det andra känns det som och jag som bara vill må bra, helt ärligt jag börjar fan tycka synd om mig själv vilket inte händer så ofta.

Nåja nog om mitt elände.. på lördag ska jag stå på loppis oavsätt om jag mår dåligt eller inte, måste bli av med mer kläder/saker som samlar damm. Ska alldeles strax sätta mig och gå igenom kläder som jag ska sälja, prismärka de ska jag göra.

Jag funderar på att ta med lite märkeskläder (meandi, pop osv), frågan är om det går att sälja, jag vill ju inte ge bort kläderna direkt men funderar på att ta med några plagg och sätta 60:- på de och sen kan de få pruta ner till 50:- eller är det för höga priser att ha på ett loppis? Va tror ni?

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback