BVCtripp, bajs och andning

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men ja så är det ibland och kommer fortsätta vara antar jag. Men sluta inte att kika in här för de för när du minst annar det så har det kommit ett inlägg. Du kan även lägga till mig på Bloglovin för att ha koll. :)

Idag har vi varit till BVC och vägt Alice och denna gång hade hon gått upp ganska mycket, skönt det. Vi tog upp det med hennes bajseri, ja hon bajsar hårt, ja bajskorvar alltså. Vi hade "turen" att Alice bajsade när vi var på BVC så BVCtanten såg bajset och höll med om att det var väldigt hårt och vi kom fram till att vi skulle gå till apoteket och köpa Semper Bifidus som tydligen ska hjälpa till mot hårda magar.

Jag fick vikt uppskriven men jag glömde dock lappen med siffror på BVC så en uppdatering kommer imorgon då vi ska tillbaka dit imorgon och träffa en läkare. Varför läkare..? Vi tycker att hennes andning inte låter som det ska men ja det kan kanske vara så med vissa barn i början? Ja att de låter. Jag tycker hennes andning låtit illa sen hon föddes, redan vid födslen lät hon som sagt så mycket att de testade att ge näsdroppar vid två omgångar. Jag hoppas jag oroar mig i onödan.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-11-21 @ 19:41:59
URL: http://phantazia.blogg.se/

Men du, det är ju jättebra att du kollar upp andningen så hoppas vi att det inte är något konstigt med den eller att deet är lätt fixat.

Postat av: Sara, mamma till tre små troll
2011-11-22 @ 18:10:08
URL: http://neccin.blogg.se/

Men jisses, här har man glömt att titta in på ett bra tag ser jag. Inte ens grattis har jag sagt, vilken liten sötnos hon är.



Harley är ju med stenhård i magen och har varit det sen dag ett, vi har testat massa olika grejjer men det enda som hjälper är lactulos. Är inte helt pigg på att ge det egentligen men allt för att han ska slippa ha ont plutten, hoppas både andning och bajs blir bättre för lilla alice.

Postat av: Anonym
2011-11-22 @ 18:25:34

Astma, våran dotter lät så på bb med. När hon var 8 mån fick hon sin diagnos.

Postat av: Victoria
2012-03-18 @ 19:01:42
URL: http://hemförsäkringidag.se

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback