Dagens outfit - Alice första kläder

Jag tänkte köra lite "DAGENS OUTFIT" med Alice med då jag älskar och tycker barnkläder är himla rolig att köpa och hålla på med. :) Detta borde jag ha lagt in den dagen hon hade det på sig men ja då var vi på BB och vi var där några dagar pågrund av olika saker (mer om det senare) så därför kommer det nu då jag vill ha ett inlägg om Alices "första kläder".





Mössa: Polarn o. Pyret
Body: Polarn o. Pyret
Byxor: Polarn o. Pyret
Strumpor: Polarn o: Pyret

En POPPIG liten tjej. ;)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback