Villervallashopping!

Sommar och sol! Dags att inhandla lite mer sommarkläder till ungarna, Liam kunde ha några shorts fortfarande sen förra sommaren men lite nytt vill man ju ha förde eller har jag fel? ;) Jag har shoppat lite från Villervalla till Liam, har ni sett deras sommarnyheter?? Så fina!

Vad jag köpt från Villervalla får ni se när paketet kommer hem hit men delar såklart med mig av några bilder på några av mina favoriter. :) Vilka är era favoriter?

t-shirt s/s SMOOTHIE

 

shorts RAINBOW


capri BLACK

 

linne RAINBOW


 

t-shirt s/s MULTISTRIPE POOL

Bilderna är lånade från Villervalla.se


Kommentarer
Postat av: Amanda
2011-05-09 @ 19:25:52
URL: http://,,

Dessa plagg är några av mina favoriter med, bra smak. ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback