Regnkläder till ungdom och vuxen sökes!

Jag letar efter regnkläder till äldsta grabben och till mig själv, det behöver inte vara något dyrt eller märkvärdigt då det antagligen bara kommer användas några få gånger. Japp jag hoppas nämligen på en fin och solig sommar. :) Har ni tips på bra webshoppar eller vanlig butik så får ni gärna hojta. =)

Storlekarna bör vara runt Medium till grabben och Large till mig. Förövrigt är jag mer ute efter en regnrock/regnkappa till mig själv, en som passar en tant med stora tuttar. ;)



INTE jag på bilden! ;)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback