Försvunna barn

Det finns en widget som man kan lägga upp på sin blogg (kanske i menyn?). Widgeten visar bilder + info om barn i Sverige som är försvunna. Jag lägger den själv i ett inlägg tills vidare men ska lägga upp den i menyn senare. Så himla hemskt att det är så många barn i Sverige som är försvunna. :( 

Hjälp mig, och framförallt hjälp dessa barns föräldrar! Låt oss sprida denna widget, både i menyn och i ett inlägg. Vem vet kanske just ditt inlägg gör att något barn hittas. HÄR hittar ni widgeten.






Kommentarer
Postat av: Sofie
2011-05-10 @ 09:48:10
URL: http://sofiekristensson.blogg.se/

Usch, vad hemskt, vågar inte ens tänka tanken!!!

Postat av: Anonym
2011-05-10 @ 10:03:21

hämskt

Postat av: Em
2011-05-10 @ 10:57:18
URL: http://lifewithem.blogg.se/

var jätte lätt att få upp den i menyn, tog knappt en minut, så nu ligger den på min blogg. tycker så jäkla synd om barnen, och deras familjer!!

Postat av: Sanna
2011-05-10 @ 12:15:07
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Riktigt hemskt! De är sådana tankar man inte vill tänka på, hoppas alla föräldrar återfinner sina barn oskadda.



Kram Sanna


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback