-6kg

Det enda positiva med att ha/ha haft ont i svank, höfter och ben är att man går ner i vikt av det (-6kg). Jag har levt mest på frukt, knäckebröd och oboy de två-tre senaste veckorna då jag mått illa av det onda, att må illa gör en inte sugen på mat vilket lett till att jag hoppat att äta saker som tar längre än några minuter, saker som luktar konstigt (nästan allt luktar ju konstigt när man mår illa).

Det har gjort riktigt ont att bara stå i ca 1 minut, tur att jag är bra mycket bättre nu för den smärtan var inte att leka med och tur att jag haft A som varit snäll och lagat mat till ungarna och vi får ju inte glömma det underbara kontokortet (mitt eget såklart) som snällt följt med Robin till MC, Olympos de dagar A inte kunnat lagat mat. Tack tack!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback