Sjuka vård!

Suck! Ringde barnmorskemottagningen här i stan pga mitt mående och det finns inga läkare på MVC här i stan så man måste åka till Eskilstuna om man vill ha tag på läkare!! Hur tänker de egentligen? Fan kostar ju massa pengar att åka dit jue, svårt att de har en läkare här med och jämt tack. 

Nåja ringde till Eskilstuna och första lediga tiden var 25 juli, dock letade de lite till och såg att de kunde klämma in mig den 5:e juli. Snacka om tur, fatta att behövt vänta 26 dagar!!? Ibland har man tur i oturen.

Kommentarer
Postat av: Marielle
2011-06-29 @ 18:57:03
URL: http://mariellejensen.se/blogg

Hej! SKulle du kunna skicka mig ett mail på alla de saker du vill ha ändrat på bloggen? Så jag inte missar något och alla dina kommentarer är utspridda så. Malia mig på [email protected] Tack :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback