Liam har med en bebis i magen ;)

Liam vet om att han ska bli storebror. Liam har med en bebis i magen säger han, Liam säger till oss när hans bebis i magen är hungrig, mätt, mår dåligt osv. ;-) igår började han prata vagnar med oss, viktigt att vi köper 2st enligt honom, en till vår bebis och en till hans bebis.

Igår var vi hemma hos Tina och jag hittade denna grej på bilden nedan, de skulle sälja den så jag norpade den till Liam, kommer bli perfekt till hans bebis (jag ska köpa en ny docka + tillbehör som han ska få i samband med att vår bebis kommer). En dockvagn ska han med få då det var viktigt för honom, antingen en av snälla Tina eller så köper jag en ny. :-)

Liam är nöjd med denna grej och har stått och tvättat av den idag så den ska vara ren och fin tills bebisen kommer. ;) Jag tycker den är fin och bra, mycket saker på en och samma pryl. :)



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback