Äntligen min tur!

Äntligen min tur igen! A och jag ska få en liten bebis. =) Har precis gått in i v 19. :) Glad som sjutton kan jag lova. <3 Tyvärr är det en väldigt dålig bild men bättre än ingen. Inget kön fick vi se heller då den lill* låg med nederdelen lååååångt ner. Vi ska väl göra ett 3dUL med senare så då bör man ju kunna få se vad det är.

A tror det är en flicka, jag tror att det är en pojke (hahaha blir billigast om det är en pojke ;) hehehe). As dotter och son hoppas på en lillasyster, min Robin vill med ha en lillasyster, Liam vill ha en lillebror. =) Fast jag tror nog alla blir lika glada oavsätt vilket kön det är. =)

Hehehe gulliga A:s dotter vill så gärna veta vilket kön det är redan nu, för hon har minsann hittat en badrock hon vill köpa till bebis men måste veta könet så hon köper en badrock i "rätt" färg. Lilla sötnosen. :)



 




Kommentarer
Postat av: Sanna
2011-06-13 @ 18:57:17
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Grattis!

Postat av: Anonym
2011-06-13 @ 20:08:30

Grattis!!!!

Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten
2011-06-13 @ 21:58:45
URL: http://mammacherie.se

Grattis :D

Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim
2011-06-14 @ 21:39:01
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Grattis till er!! Så spännande!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback