Mer presenter

Robin kom hem från stan för en stund sen där han har varit med min moster, hon och han skulle köpa en försenad födelsedagspresent till Robin och Robin fick välja själv, det blev ett ritblock, suddigummin, pennor och stift till pennorna. Jag och Robin firade ju oss lite senare men det var bara min mamma, min pappa och hans tant och min bror som kom då från släkten och så kom en kompis med familj och firade oss med. :)

Robin fick lite mer paket då såklart. 500:- av sin morfar och hans tant, 1000:- från Robins riktiga farmor med familj (dock insatt på kontot), 2 stycken fotbollar blev det med en från min bror och en från min kompis familj. Utav mormor och min syster fick han lite kläder tidigare i veckan för att han fyllt år och av mitt ex + hans mamma och pappa fick han 300:-.

Jag fick parasol, matta och två stolsdynor till min balkong av min mamma och Uffe, 500:- av min pappa och hans tant, 2 muffinsplåtar av min bror och 4st glassgrejor (man fyller i det man vill ha o fryser in o sen blir det glass), blommor och en flugsmällare av min kompis med familj. Tack alla för alla fina presenter. :)




Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback