Pojke eller flicka i magen?

Har du en pojke eller en flicka i magen? Läs igenom symptomen, har du flest P blir det en pojke eller flest F en flicka. Ta dock testet med en nypa salt! *ler* Jag kommer göra mina "rätt" i fet text, ska bli intressant sen och se vad som stämde. :)




Pigmentrand:
P - Lång markerad
F - Ingen eller svag

Magens form: (har ingen aning, ska fråga någon hehe)
P - Toppig, utstående, syns inte bakifrån
F - Utbredd, syns bakifrån

Hjärtfrekvens:
P - Under 140
F - Över 140

Blödande tandkött:
P - Lite
F - Mycket

Halsbränna:
P - Lite
F - Mycket

Hårväxt på benen:
P - Snabb
F - Normal

Naveln putar ut:
P
- Senare
F - Tidigt

Mamma sugen på:
P - Fett, choklad, lakrits
F - Frukt, surt, sött

Illamående:
P - Lite
F - Mycket

Mammas vårtgård:
P - Suddig
F - Avgränsad

Ringtest över magen: (Har inte gjort det testet) 
P - Pendlar
F - Snurrar

Babyn ligger i magen:
P - Högt
F - Lågt

Babyn sparkar:
P - Mycket
F - Lite

Babyn hickar: (Ingen aning, hur exakt känns det?) 
P - Lite
F - Mycket

Mammas skönhet: (känner mig ful så den har väl gått över?)
P - Bibehållen
F - Gått över till babyn

Urinvägsinfektion:
P - Ingen
F - Ofta

Viktuppgång: (Gick ner 6kg först, trodde dock att det var för mitt onda, gått upp ca:7kg nu)
P - Liten
F - Mycket

 


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-07-13 @ 12:54:25

Kul detta :)

Postat av: Yezz Corner-hästnörd i mammaförpackning
2011-07-13 @ 20:26:42
URL: http://yezzcorner.com

Enligt så gott som allt detta skulle Lucas o Tim varit tjejer. Alltså.. nej. Såvida de inte gjort könsbyte utan min vetskap.. :P


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback