Mjölkprodukter och träff med min ekonomirådgivare

Godmorgon! Sitter och äter lite frukost, yougurt.. ehh.. jag har aldrig varit förtjust i yougurt eller andra mjölkprodukter tidigare för sånt är ju äckligt!! Kan ju inte ens dricka mjölk rent eftersom det smakar skit eller tydligen inte, gott är det, iallafall yougurten. Måste vara ett graviditetsug. :)

Jag ska äta upp här och plocka fram alla mina viktiga papper för att sen knata ner till min ekonomirådgivare för att prata lite om mina skulder och banklån, se om hon är duktig nog att hjälpa mig på något sätt. Håll tummarna på att hon kan hjälpa mig. :)

Kommentarer
Postat av: JoHannah
2011-07-11 @ 15:25:12
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/

Håller tummarna att det går bra =)

Postat av: Rebecca
2011-07-11 @ 18:16:50
URL: http://geshiia.blogg.se/

JoHannah: Tack =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback