Bärplock!

Det här inlägget skulle kommit upp igår men tydligen så glömde jag att klicka iväg det, hade bara sparat det såg jag idag. Nåväl så kan det gå. ;)

Vi var iallafall ute vid lilla stugan/kolonilotten vi fått låna, det var det stället nyckeln jag skrev om härom dagen gick till. Jättemysigt ställe. :) Vi var iallafall där och plockade hallon, vinbär och lite rabarber, sånt är ju alltid gott eller hur? :) Dock behöll jag bara rabarberna och de röda vinbären, hallonen åkte vi vidare med till min pappa och hans tant, på vägen stannade vi även och plockade blåbär som jag lovat pappas tant så det blev en riktig bärplockardag. =)




Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback