Graviditetsbesvär.se

Alla klagar på det dåliga vädret som varit i natt, själv tänker jag klaga på den förbannade halsbrännan som hållt mig vaken i timmar i natt. Fan ta den!! Riktig hemsk halsbränna, fick ett tips på Facebook att testa att dricka mjölk men jag dricker inte "ren" mjölk så ska prova med oboy i, tror ni det funkar?

Blev en sväng ut i tråkvädret idag med, till barnmorskemottagningen. Jag har tydligen fått UVI, så typiskt, jag menar det räcker gott och väl med en riktig ordentlig halsbränna. Medicin ska hämtas ut lite senare idag och lär kolla efter något mot halsbrännan med för den är riktigt riktigt grym.. *tycker synd om mig själv*

Kommentarer
Postat av: Viola, 22-årig tvåbarnsmamma
2011-07-23 @ 08:12:22
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Krya på dig!

Postat av: Sandra
2011-07-23 @ 17:09:53

Hej! Känner igen det där med halsbränna, på mej gjorde allt med choklad i halsbrännan värre. Testa att tugga havregryn eller sötmandel. :) Fast det brukade bara bita korta stunder och till slut satt jag med 4 olika sorters mediciner dagligen ist. :S

Postat av: Rebecca
2011-07-25 @ 08:20:26
URL: http://geshiia.blogg.se/

Viola: Tack <3

Postat av: Rebecca
2011-07-25 @ 08:21:04
URL: http://geshiia.blogg.se/

Sandra: Tack för tipsen, ska prova. =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback