Dålig dag idag.. och tittat på vagnar & bilstolar.

Idag är ingen bra dag, jag gick nog inte upp ur sängen förren runt 12:30 då min kropp inte vill vara med, jag är så trött och tung i kroppen. Trots det har jag iallafall fått lite gjort, ja trots att man mår dåligt så finns det måsten, blev en sväng på stan till AF för att fixa ett papper och en sväng till försäkringskassan.

Tog en tur till leksaksaffären med när vi endå var på stan, kollade lite dockor, dockvagnar till Liam. Jag tittade även på bilstolar och vagnar till bebis men nee hittade inget jag gillade extra mycket. :(

Har ni tips på vagnar? Bilstolar? och ja till riktiga bebisar inte till dockor. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-07-21 @ 00:47:08

du har ju cresent, brio, emmaljunga m.m.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback