Bebis mår bra och annat babbel

Ville bara uppdatera er om att bebis mådde bra. =) Så skönt att få det bekräftat. Imorgon blir det en ny dag hos BM, dock mitt inbokade besök. Jag antar att vi ska lyssna och mäta magen lite. Jag ska även prata lite om mitt onda och se om man kan få hjälp, jag kan typ bara stå upp ett par minuter innan jag får ont och känner mig yr och svimfärdig.

Lite prat om mitt senaste besök i Eskilstuna lär det nog med bli då hon skrev i journalen att visa saker bör kollas upp med mig men hon tyckte bebisen skulle bli några veckor till.

Nu ska jag hoppa in i duschen och orkar jag sen så ska jag spana in en gårdsloppis. :)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback