Såhär är det..

Länge sen jag skrev något här, iallafall något vettigt eller kan det vara så att jag bytt blogg..? ;) Har tappat lusten, tror det har mycket med att göra hur mitt liv är just nu. Det är verkligen skitjobbigt pga olika saker, jag säger bara "ex" så kanske folk fattar lite, så mycket drama över ingenting. Sen kan jag säga "barn", så mycket som händer med min äldsta grabb just nu (och har pågått ett tag). Finns ingen ork nästan till att sitta här och uppdatera, inte just nu. Kommer väl bli ett inlägg då och då. Men jag tänkte iallafall slänga in ett litet inlägg om min senaste shopping, sånt är kul tycker jag. :)

Kommentarer
Postat av: Mary
2011-01-14 @ 13:35:32
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Tråkigt, hoppas allt ordnar sig för dig!

Gillar din blogg så sluta inte skriv.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback