Hoppsan hoppsan!

Hoppsan hoppsan! En liten beställning från Kidelin.se blev det visst såhär på morgonkvisten. ;) Lite Katvig, Nova Star och Ej sikke lej. Trevligt trevligt, visar bilder sen när paketet kommer hem hit. =)

Annars idag är det städning som står på listan. Den 26:e hämtar jag nyckel till nya lägenheten, det är lite sent så jag och min mamma tänkte vara smarta att ta lister, fönster och torka ut de flesta skåp redan nu för att slippa stressa sista minuten + att jag vill gärna ge de som ska ha min lägenhet ett par dagar att flytta in innan månadsskiftet då de med ska vara ute ur sin lägenhet den sista. Man måste ju tänka lite på andra med eller vad säger ni? :)

Neee klä på sig, äta frukost och sätta igång kanske? =)

Kommentarer
Postat av: Mary
2011-01-19 @ 20:02:18
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Kul att du är tillbaka och bloggar!

Postat av: Linda
2011-01-24 @ 07:57:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Ny tävling i min blogg där du kan vinna ett litet skönhetspaket ifrån Cliniderm.



http://sweetkay.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-skonhetsprodukter.html



Mvh Linda


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback