Röda fina ögon och ett jävla liv

Vaknade upp med fina röda och kletiga ögon idag, härligt härligt med ögoninflammation eller inte va? Nu tycker jag det räcker med allt det "dåliga" för mig. :( Det är helt sjukt vad dåliga saker har drabbat mig den sista tiden. Spana bara in listan här under det är allt (kan ha missat något) som jag varit med om på senaste tiden. Nu får det vara nog!


Under graviditeten

Graviditetsdiabetes
Illamående
Yrsel
Trötthet
Matthet
Foglossning
Ryggont
Magont när jag äter
Magont när jag precis vaknar
Svårt att andas
Nästäppa
Halsbränna
Slepless legs (stava)
Ont i njuren (pga att bebisen tryckte på den)
Törst
Orkeslös i armar och ben


Efter graviditet (allt behöver inte ha med graviditeten att göra)

Mjölkstockning * 4
Frossa
Huvudvärk
Feber
Halsont
Ögoninflammation
Magont (i flera dagar, inget pga av graviditeten)
Ryggont
Näsa som rinner
Onda mungipor pga paprika (mitt eget fel då jag åt de)
Torr i halsen (vilket är skitjobbigt)


*TYCKER SYND OM MIG SJÄLV*


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-12-04 @ 07:00:20

Oja det var verkligen en hel del "fel". Stackare där.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback