Vår lill* bebis i vecka 28+5

Vi var på Crocus (Crocus.nu) i Linköping igår och gjorde 3D-ultraljud igår och japp det var en fin och rolig upplevelse. Bebisen var inte sååå sugen på att vara med på bild, den bara körde upp händerna framför ansiktet hela tiden och inte blev det bättre av att moderkakan låg i framvägg heller men några helt okej bilder och filmer fick vi. :)

Vi fick veta könet med på vår lill* bebis. Allt tycktes se fint och bra ut enligt doktorn med och det var ju det som var det viktigaste att få veta. Någon som vågar sig på en gissning på könet bara av att se bilderna och filmerna här nedan? Kul att se om folk gissar rätt av att bara titta på bild/film. =)









Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-08-18 @ 09:20:31

pojke? :)

Postat av: Maria
2011-08-18 @ 09:50:16
URL: http://malabuz.blogg.se/

Först! OJ vad häftigt.. vilken upplevelse och man såg ju hur den såg ut och allt.



Min första gissning var Pojke.. kändes så. Men nej jag vet inte det är ju jätte svårt. Kan ju likabra vara en tjej.



Kommer du avslöja vad det är?? =)

Postat av: Madde
2011-08-23 @ 22:11:24
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Gud va häftigt !! Det ska jag göra om jag får fler dvs....?? Tror på en liten tjej:) Vet Ni??

kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback