Snart dags för vinterkläder

Snart är vintern här (ja tiden går fort) och snart kikar vår bebis ut (november) och vinterkläder ska köpas men va sjutton ska man ha för overall på en nyfödd? Vad har ni haft till era nyfödda på vintern? HJÄLP!!

Jag har kollat runt lite men nee jag vet inte, har kollat på Sweden of lundmyrs kabelstickade overall och även mailat de om när man kan ha overallen och de svarade höst/vinter (vår borde ju me funka om höst funkar), jag var och kollade Pops vindfleeceoverall men fan blir de inte för kalla tro? De känns ju så tunna.

Man tänker ju vinter=kallt=tjocka plagg och förövrigt så tror jag att det blir en riktigt kall vinter i år, en känsla jag har bara.

Nee nu får ni hjälpa mig ni kunniga!

Kommentarer
Postat av: Maria
2011-08-25 @ 10:29:03
URL: http://malabuz.blogg.se/

Men dom behöver ju inte så jätte tjocka kläder, dom ligger ju nästintill alltid skyddade i vagnen i en åkpåse eller täcke. Om den sitter i bilstolen så är det ju varmt i bilen. Oftas tar man ju bara på dom för mycket så att dom mår dåligt av det.

Postat av: Rebecca
2011-08-25 @ 10:42:09
URL: http://geshiia.blogg.se/

Men hmm.. vissa overaller känns ju jättetunna. Men ja de har ju åkpåse/filtar osv så det kanske räcker.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback