Regnkläder, äntligen!

ÄNTLIGEN säger bara!! Äntligen har jag fått tag på regnkläder till äldsta grabben, det har varit ett helt projekt att hitta några till honom. Han är ju lite rund om magen så när väl en jacka satt bra så satt byxan tajt. Vi var inne på både Intersport, Ö&B, Vingåkers outlet, stod i kö in till Team Sportia men sket i den butiken till slut, en sväng till Intersport igen och kollade herravdelningen och där fann vi ett enda set kvar i stl S som även satt bra. PHU!

Det blev ett set från Mckinley och tur att det var REA på det, gav 590:- för det, det svider lite eftersom det är mycket pengar för ett regnset till ett barn som har sönder saker på en gång typ. Stövlarna är samma märke och de gav vi 350:- vilket är ett rimligt pris tycker jag. Men ja huvudsaken är att grabben har regnkläder som funkar för honom och snyggt var det med. :)



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback