Lördag 270811

Då var det lördag, undrar vad denna dag bjuder på? Det jag vet är att vi ska ner på stan och testa lite overaller på Liam, se vilken storlek han drar kan ju alltid vara bra att veta. Jag var in en snabbis på Åhlens häromdagen och fick en liten chock, de har ju för tusan fått in Didriksson!! Det matchar inte riktigt tycker jag, alltså Åhlens och Didriksson.

Ja just det Liam är hemma som ni kanske förstod när jag talade om att vi skulle prova overaller idag. Gud så jag har saknat min lille kille. ♥ hatar när han inte är hemma här hos mig, det känns så himla tomt. :( Men nu är han här en vecka och är bara min. :)

Nu ska jag nog försöka vila en liten stund innan resten av folket vaknar..

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback