Gravidlista!

Annika som har bloggen nilssonpettersson.blogg.se har skapat en lista för oss bloggare som är gravida, ja vi bloggare som är intresserade av att vara med i listan. ;) Vill du också vara med? Hojta då i DETTA inlägg inne hos Annika.


Här ser ni listan på de som valt att vara med.

BF SEPTEMBER
17. E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen (okänt kön)

BF OKTOBER
15. Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen (misstänker pojke)

BF NOVEMBER
11. Rebecca (bekräftat flicka)
13. Caroline Andersson - 18år och blivande mamma (okänt kön)
25. Lisa (okänt kön)

BF DECEMBER
7. Millah - med bebis i magen ♥ (okänt kön)
17. Familjen Pettersson (misstänker flicka)
30. Linda (okänt kön)
30. VS - Anna (misstänker flicka)

BF JANUARI
11. alexandra mamma till Tove och pysen i magen (okänt kön)
12. fairfriday (bekräftat flicka)
18. Sandra (okänt kön)

BF FEBRUARI
3. Amanda Ahlberg (okänt kön)

Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-08-24 @ 15:32:15

Jag har snokat runt här inne i smyg lite grann med :P



Vi får hoppas på att det blir en kryssning nästa år med så får du åka då :) Jag har också kommit till det stadiet att kaffe börjat lukta gott igen, testade för några veckor sen att bara smutta på det lite men det vände ganska snabbt igen så jag får väl snällt vänta på att pyret tittar ut innan jag får njuta av en kopp igen.

Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen
2011-08-24 @ 15:33:17
URL: http://neccin.blogg.se/

Får väl skylla på alla hormoner eftersom jag glömde fylla i vem jag var i kommentaren ovan.

Postat av: Lisa
2011-08-24 @ 15:43:17
URL: http://diseldoris.blogg.se/

Hejsan , jaha vad skojj !:) .. vilken mysig blogg du har !


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback