Fix i bloggen

Jag håller på att fixa lite med bloggen, fixar länkarna i menyn här ovanför och ja de ska även fixas genom att läggas rätt och det betyder att nya kategorier kommer dåodå och gamla försvinner. Jag har även rensat bort gamla samarbetsloggor, statestiklänkar som inte funkar och har lagt till en graviditetsräknare.

Jag vill fixa inne på övermenyn "BARNEN", jag vill ha en meny i menyn men hittar inget på nätet om hur man gör, Designadinblogg.se borde ha men jag hittar inte eller så letar jag fel där. ;) Vet du hur man gör får du gärna hojta.

Förövrigt så funkar min blogg bättre med tex Safari än Explorer, det är skillnad på bloggen i Safari och Explorer så ni vet. Ser ni min gamla blogg eller att bloggen ser tokig ut, testa att trycka F5 så ska det uppdateras. Hittar ni trots F5 tokigheter med bloggen så får ni gärna vara snälla och påpeka det för mig. :)

Förövrigt är det snälla Marielle som hjälpt mig med bloggen då jag varken haft lust eller ork att fixa själv. Tack snälla du! :)

Vill ni följa bloggen via Bloglovin så finns en tillfällig knapp under min bild + text i vänstra menyn.

Kommentarer
Postat av: Marielle
2011-08-23 @ 14:29:48
URL: http://mariellejensen.se/blogg

hejhopp, nu har jag äntligen lyckats fixa internet explorer så jag kan se vad som är fel, ursäkta fördröjningen haha. Loggar in under dagen och fixar till det som kan fixas. Angående det med Barnen-saken så krävs det JavaScript för att lösa det och det är väl egentligen utanför design-paletet så att säga. Har du en mac? För det kan också göra skillnad i hur saker ser ut och det kan bli lite svårt för mig att se om saker ser konstiga ut i så fall. Jaja, jag ska kika på det i alla fall :)

Postat av: Marielle
2011-08-23 @ 19:55:12
URL: http://mariellejensen.se/blogg

HEJ, nu har jag faktiskt fixat en massa :) RSS-knappen är där den ska, jag har fixat med strecken som dyker upp i menyn och så har jag varit suupersnäll och fixat det där med barnen-kategorin som tog sin lilla tid, om du kollar i koden så är det nog lätt för dig att lägga till dina länkar sen, du ska fylla i saker efter där det står <!-------LIAM---> (exempelvis) Hoppas allt löser sig bra nu. jag förtjänar typ en kaka haha


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback