Blidde en sväng på Vingåkers outlet

Vi var en sväng i Vingåker igår hos min pappa och hans tant så vi passade på att på vägen hem att ta ett snabbt varv inne på Vingåkers outlet. Fyndade lite gjorde vi med, ett par byssor från Sweden of lundmyr och så hittade A sina rosa pumaskor till bebisen som han ville ha utöver de vi köpte i rött för ett tag sen. ;)

Förövrigt för er som inte redan vet så har Vingåkers outlet fått in BLINGO!!! Massa fint fanns det och mängder av Polarn o. Pyret kläder, bra mycket mer än sist jag var där för några månader sen. ME LIKE!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma
2011-08-24 @ 17:12:36
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se/

Sv: Ja jobbigt är det, fick medicin idag så förhoppningsvis går det över med den :)

Postat av: Mary
2011-08-24 @ 18:16:38
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Tror jag ska kunna få till tossorna som du skrev de är under produktion nu så jag skickar när de blir färdiga. Såg att du har BF den 11 november men innan dess är de klara:)

Många fina saker du köpt till bebis!

Postat av: Sandra
2011-08-24 @ 21:43:13
URL: http://miziljalife.blogg.se/

Hej! Såg att du kikat in hos mig på bloggen:) Babysittern har jag beställt från ladida.se. Just den jag beställde var inte justerbart ryggstöd på utan bara ett läge, men det fanns flera olika med olika roliga funktioner. Påminner lite om FisherPrice babysitters fast billigare.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback