Bärsjal och bärsele

Jag har planer på att testa sele/bärsjal till denna lille bebis vi väntar. Jag såg inne på någons blogg (som jag inte minns vem det var) att de köpt en sele från Tradera så jag kollade runt på Tradera och fann en snubbe som sålde sådan sele som bloggägaren hade köpt. Priset var lågt så klickade hem en, vill inte betala dyra pengar OM jag inte skulle gilla att bära. Tycker den ser snygg ut och så skulle den tydligen vara ergonomisk.

Jag har även två stycken hemmasydda Mei tais och en vävd sjal, tänkte jag skulle kika efter en trikåsjal med.. eller vad sjutton är bäst för en nyfödd bebis? Jag har nollkoll på bärredskap.




Bilder lånade från Tradera.


Kommentarer
Postat av: Linda
2011-08-31 @ 00:39:56
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Vi har också köpt ett "bärredskap", en begagnad Baby Björn bärsele. Tror att iallafall jag kommer att uppskatta att ha bebis i sen sen. :)

Postat av: Rebecca
2011-08-31 @ 07:26:27
URL: http://geshiia.blogg.se/

Linda: jag tror med jag kommer uppskatta bärdon om jag ska vara helt ärlig men ja man vet aldrig. :)

Postat av: Maria
2011-08-31 @ 10:28:22
URL: http://malabuz.blogg.se/

Jag har en Mei Tai sjal och är super nöjd. Jag bär min 1,5 åring utan problem i den plus att han har kunnat ha den från nyfödd. Nästa barn (om vi får felr) ska jag köpa en trikåsjal och testa tänkte jag. M


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback