Barnkläder m.m. till salu!

Har tagit lite Printscreen på kläderna jag har till salu på min kära Facebook. Jag har dock låst Facebook men skulle någon av er vara intresserad av något plagg så kan man skicka ett litet meddelande till min Facebook eller skriva en kommentar här i bloggen alt lägga till mig som vän (det är ju bara att ta bort mig sen när ni kollat klart m.m.) på Facebook för att se bättre bilder, info och pris.

Det är ganska mycket som jag ännu inte lagt ut på KÖP&SÄLJ på Facebook dvs att de flesta plagg ligger på min privata Facebook. Vissa plagg är nya med lapp, andra plagg är bara använda 1-3 gånger medans vissa är mer använda. Priser kan alltid diskuteras. :)


Rebecca Andersson





  


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn
2011-08-25 @ 13:21:51
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Vore det inte för att jag precis fått en massa kläder så skulle jag handla en hel del av dig. I dagsläget är det bara vissa grejjer jag behöver, som regnkläder och vinterkläder till de stora grabbarna :)



Oj, turtleströjan köpte jag förra året, förmodligen på en klädbytardag i stan. Kan kolla vad som står i den sen iaf :)

Postat av: Marielle
2011-08-25 @ 14:25:28
URL: http://mariellejensen.se/blogg

Hej, jag kollade och såg inget konstigt :S Så jag vet inte tyvärr.

Postat av: Sofi boman
2011-08-29 @ 18:14:15
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Ser många av mina favoritplagg på bilderna så lägg gärna till mig på fb så kan jag kika och köpa :) mvh sofi Boman

Postat av: Rebecca
2011-08-29 @ 20:24:41
URL: http://geshiia.blogg.se/

Sofi: lägger till dig, hoppas på att det bara finns en Sofi boman. =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback