Åkpåse som ropar "KÖP MIG"

Jag har gått och förälskat mig i åkpåsen från Lundmyr och den finns tex på Jollyroom.se att köpa, direkt när jag såg den blev det ett sug i magen efter den. :) Pris på Jollyroom är 899:-. Jag läste på någon sida att denna åkpåse var från 6 månader och uppåt, vad menas med det? Jag fattar vad som menas med det men jag undrar mer varför den är från 6 månader? Kan man inte ha denna till en nyfödd?

Jag ska dock kika runt lite mer på åkpåsar, har ni något åkpåsetips? bra kvalite vill jag ha och så ska den såklart vara snygg med. :)


109267_1.jpg


Kommentarer
Postat av: Mary
2011-08-22 @ 21:16:19
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Kul att du gillade baby tossorna om du mailar mig din adress ([email protected]) så kan jag skícka ett par till dig:)



ps.. skriv då också om du vill att jag skickar nyfödd eller halvår


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback