Trött och ny medicin..

Jag har vilat en stund nu efter sjukhusbesöket.. Det hände inte så mycket på sjukan, jag fick starkare medicin än tidigare. Hade Citadon innan som inte hjälpte och fick nu Tradolan + någon special Alvedon (665mg och man får inte dela dessa). Hoppas det hjälper nu! Jag köpte även värmeplåster som sätts på ondaste stället, ska se om det hjälper.

Jag blev även skickad till sjukgymnastavdelningen för att få tid men var ju inte en människa där så blir att jag får ta mig dit igen efter påsk för att prata med någon.

Jag tog mig fram på kryckorna jag fick låna på akuten men fyfan så jävla ont, illamående och svimningskänsla av att stå och att försöka gå. Fick även stanna några gånger där det gick att sitta så jag kunde lägga mig ner några minuter annars hade jag fan dött.


FYFAN säger jag bara!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback