Påskpyssel

Gjorde lite påskpyssel i fredags, målade lite påskbilder och målade ägg. :) Jag, A och 5 ungar, fullt hus och fullt ös kan jag lova. Ena jävlades med den andre och den andre med den tredje osv inte många lugna stunder. ;)

Förövrigt för den nyfikne, här kan man se lite hur vårat kök ser ut, det ska dock tapeseras om, jag HATAR den fula kökstapeten! Köksgardinerna matchar inte heller (men har köpt nya vita gardiner) men ja nu sitter de där och jag orkar inte byta + att jag inte hittat någon köksmatta som passar i köket än.

Och för er som inte "hajjat" vissa saker.. A är den nya mannen i mitt liv. ;) Kan berätta lite mer om honom en annan gång. =)



Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback