Negerhår blandat med svenskt hår

Fredag! och idag kommer mitt lilla hjärta hem över helgen. ♥

Ska ner en sväng på stan och prova skorna på Liam och sen ska jag kolla runt hos olika frisörer på priser och kunnande. Robin ska ÄNTLIGEN göra något åt sitt hår, just nu ser han ut som jag vet inte vad hahaha han har ju så lockigt hår + att han håller på att spara ut det så ja det ser inte alls bra ut och på det så har han så konstigt hår, lixom tjocka hårstrån (tänk er negerhår som är tjockare än svenskt hår och så blanda negerhåret med svenskt hår). Men innan jag ska ner på stan så ska jag sova en stund till.. Godnatt!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback