Min älskade grabb <3

Jag har nyss vaknat efter cirka tre timmars vila och sömn, vaknade av att någon diskade. Det är bara jag och äldsta grabben hemma så det var Robin som var snäll och diskade åt mig och för hand (trots att vi har diskmaskin) och utöver det så har han plockat och städat i kök, hall och vardagsrum UTAN att jag bett honom. Det uppskattas verkligen så mycket, jag blev allt lite rörd av att han gjort allt detta bara för att han älskar mig och vill vara en hjälpande hand nu när jag har så ont.

Jag vill att hela världen (nåja några bloggläsare funkar lika bra) ska få veta hur duktig och snäll han är mot mig, nu när jag mår dåligt och har ont. Fresten vet ni mer..? :) Nu gör han fruktsallad till honom och mig, vispad grädde till såklart!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback