Meandi shopping

Jag var ju på Meandiparty för ett tag sen hos en bekant och jo jag handlade lite, tänkte visa er det som beställdes hem, perfekt inlägg att göra nu när jag är sängliggandes. ;) Det jag minns lägger jag upp, det kan vara någon mer tröja till Liam, klarar tyvärr inte av att gå upp och titta annars hade jag gjort det.

Jag fick även en "gåva" för att ha handlat för en viss summa (bild längst ner), ett linne men det var tyvärr slut så istället fick jag en klänning, en äldre modell. Jättefin, gick i rosa, vitt och grönt med äpplen på tror jag det var, inte riktigt min stil men söt var den iallafall. :)


Till Liam
choo choo trains

folkcars everywhere

turtles everywhere tee

sweatjacket

spiders, sport & car-socks

Till Paulina (A:s dotter)
geisha puffy top

knickers for mom


Till mig
yogapants mom

knickers for mom

peacock top mom

eat dessert first mom



Bilder lånade från Me&i.



Bild lånad från http://manillacarlsson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: eva
2011-04-19 @ 12:15:21

så himla fina kläder är själv sugen på yogapantsen :)



en fråga vem är paulina?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback