Jag funderar på att göra min yngsta son sjuk

Godmorgon på er.. ryggen känns lite bättre, tror att lite vila gjorde susen, visst jag har ont men känns lite bättre men ja dagen har just börjat så vi får väl se vad som händer.

Annars då.. jag funderar på att göra min yngsta son sjuk, hans kusin har vattkoppor och jag har alltid hört att det är bra att ha det som liten istället för vuxen så jag tänker påpeka det för hans pappa och se till att han åker över till hans bror med Liam så han kan få leka lite med prickiga Nova. ;)

Visst är jag en snäll och bra mamma? ;)

Kommentarer
Postat av: karolina
2011-04-17 @ 00:12:22
URL: http://tvbarnsmamma89.webbblogg.se

Det är verkligen jättebra ide att du gör det med din son så slipper han att få det senare.det så bättre än senare i sin ålder.jag tror min son har fått och jag hoppas det verkligen..jag har hört att om man har mindre än tio st man har så är det risken att få igen..hoppas han får



mvh karolina


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback