Hallojsan såhär på kvällskvisten :)

Jag har precis kommit ut ur duschen, känner mig så fin och fräsch nu efter att ha legat HELA, ja jag lovar jag har legat hela dagen i sängen. Jag har varit väldigt lat idag, fast har inte mått så bra heller iofs. Liam åkte till sin pappa 3 dagar tidigare än vad han egentligen skulle så jag har ju inte haft någon liten Liam att ta hänsyn till och Robin är stor nog för att klara sig själv här hemma en dag.

Just nu ligger jag och väntar på att A ska komma hit men det dröjer nog minst 30 minuter till innan han är här, vi ska väl äta något, han ska duscha (han kommer direkt från jobbet) och sen blir det väl sängen antar jag, klockan är ju redan 21.40.

Imorgon ska jag göra lite ärenden på stan är det tänkt hur nu det ska gå, äsch nu ska jag väl egentligen inte klaga på att ha ont för jag har faktist blivit bättre i svank, höfter och ben, går dock fortfarande med krykor. Nästa vecka på tisdag har jag en tid hos sjukgymnast, hoppas bara han kan hjälpa mig. Håll tummarna! :)

Nehepp nu blir det nog lite Facebook en stund innan A kommer. :)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback